SKRZYNIE BIEGÓW
TURBOSPRĘŻARKI
OGÓLNE PORADY MOTORYZACYJNE
Wspomaganie kierownicy elektryczne czy hydrauliczne – zestawienie systemów, zalety i różnice w prowadzeniu samochodu
Wspomaganie hydrauliczne wymaga ciągłej pracy pompy, co zwiększa zużycie paliwa. Układ elektryczny działa na żądanie - tylko podczas skręcania, więc jest oszczędniejszy. Hydraulika daje nam lepsze wyczucie drogi, ale wymaga regularnych przeglądów i wymiany...
Kompleksowa naprawa mechanizmu różnicowego – diagnostyka, regeneracja i serwis dyferencjału tylnego mostu w aucie
Mechanizm różnicowy wymaga naprawy, gdy występują głośne stuki, wycieki oleju lub utrudniona jest jazda. Koszt naprawy: 1500-5000 zł, zależnie od marki i modelu. Naprawa obejmuje wymianę łożysk, uszczelniaczy, kół zębatych lub całego mechanizmu. Czas...
Profesjonalna regeneracja przekładni zębatej – serwis układu kierowniczego w Twoim samochodzie
Przekładnia zębata w samochodzie wymaga częstego serwisowania - zazwyczaj co 60-100 tys. km. Całkowity koszt naprawy to 800-3000 zł, zależnie modelu auta i zakresu prac. Najczęstsze usterki to: zużycie kół zębatych, uszkodzenie łożysk, wyciek...
Profesjonalna wymiana dyferencjału i mostu tylnego – naprawa układu napędowego
Wymiana dyferencjału tylnego to proces polegający na demontażu uszkodzonego mechanizmu różnicowego i zastąpieniu go nowym/regenerowanym. Koszt operacji: 1000-3000 zł (zależnie od modelu auta). Czas wymiany: 4-8h. Podstawowe objawy uszkodzenia: wycie podczas jazdy, stuki przy...
Jak jeździć bezpiecznie samochodem?
Prowadzenie pojazdu w bezpieczny sposób ma ogromne znaczenie, gdy jesteś za kierownicą, aby zapewnić sobie i innym użytkownikom dróg dotarcie do celu bez szkody. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym kierowcą, czy nowym kierowcą,...